ابزار رایگان وبلاگ

آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان
آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان
اطلاع رسانی هشدارهای ایمنی و عملیات های اطفاء حریق و امداد و نجات

اسلایدر

 با سلام خدمت شهروندان محترم

همچنان طی روزهای آتی هوای لاهیجان صاف و بدون بارندگی می باشد 

گزارشگیری ساعت22:45 شنبه هفدهم آبانماه 

ارسال در تاريخ 17 / 8 / 1393برچسب:وضع,هوا,17,آبان,آتش نشانی,لاهیجان, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان

 

با توجه به بارش شدید باران طی روزهای گذشته (علی الخصوص سیزدهم آبانماه) و آبگرفتگی معابر سطح شهر ، اعضاء پرتلاش ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان بمنظور رفع آبگرفتگی نقاطی که آبگرفتگی از شدت بیشتری برخوردار بود وارد عمل شده و نسبت به رفع آبگرفتگی اقدام نمودند.

از جمله مناطقی که دچار بیشترین آبگرفتگی گردیده بود کوچه ستایش واقع در محله ی یحیی آباد لاهیجان بود.

ارسال در تاريخ 14 / 8 / 1393برچسب:رفع آبگرفتگی,معابر,لاهیجان,آتش نشانی,لاهیجان, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان

 قابل توجه شهروندان لاهیجان :

به گزارش سازمان هواشناسی کشور روزهای آینده با ورود سامانه بارشی جدید کاهش دما و شدت بارندگی ها را در پی خواهد داشت ،بر همین اساس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان نیز لازم میداند باتوجه به برگزاری مراسم سوگواری و حرکت دسته جات عزاداری در سطح شهر از عوامل برگزار کننده این مراسم تقاضا نماید درجهت مواجهه با شرایط پیش رو آمادگی لازم را داشته باشند. 

شرح اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور :

در تاسوعا و عاشورا برای شمال و شمال غرب کشور کاهش دما و بارش و برای غرب و جنوب غرب کشور تداوم بارش پیش بینی شده است. شمال شرق کشور نیز در روز عاشورا بارش پراکنده باران و برف خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، حامد فنایی، کارشناس پیش بین مسئول در مرکز پیش بینی این سازمان گفت: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در خصوص وضعیت هوا در تاسوعا و عاشورا، روزهای دوشنبه و سه شنبه با نفوذ و استقرار جریان های شمالی برمقدار بارش ها در سواحل دریای خزرافزوده شده و دریا مواج می شود و در نیمه شمالی کشور دمای هوا بطور محسوس کاهش می یابد. همچنین وی خاطر نشان کرد در شمال غرب و سواحل شمالی کشور افت دما قابل توجه بوده و بارش ها تشدید خواهد شد و در اکثر این مناطق بارش بصورت برف و باران خواهد بود.

فنایی در خاتمه افزود، بارندگی تا اواخر هفته در استان های شمالی تداوم یافته و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بر شدت شدت بارش ها در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزوده خواهد شد.

 

 

ارسال در تاريخ 11 / 8 / 1393برچسب:هشدار,هواشناسی,تاسوعا,عاشورا,آتش نشانی ,لاهیجان, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان

 

ارسال در تاريخ 2 / 8 / 1393برچسب:فرارسیدن,ماه محرم,تسلیت,باد,آتش نشانی ,لاهیجان, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان
.: Weblog Themes By Blog Skin :.