ابزار رایگان وبلاگ

آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان
آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان
اطلاع رسانی هشدارهای ایمنی و عملیات های اطفاء حریق و امداد و نجات

اسلایدر

 

بدینوسیله درگذشت شادروان بهمن آتش سخن از پرسنل زحمتکش آتش نشانی لاهیجان که به تازگی بازنشسته شده بود و بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم نمود را به همکاران گرامی و خانواده داغدارش تسلیت عرض نموده و آرامش و تسلی خداوند را برای بازماندگان آنمرحوم آرزومندیم.

ایشان یکی از رانندگان دارای پایه یکم این سازمان بود.

 

ارسال در تاريخ 27 / 7 / 1393برچسب:آتش نشانی,لاهیجان,درگذشت,بهمن ,آتش سخن, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان

سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري لاهيجان در آستانه فرا رسيدن هفتم مهر و روز آتش نشاني و ايمني اقدام به برگزاري مسابقات چهار جانبه واليبال نمود.

اين مسابقات چهار جانبه كه در آن تيم هاي آتش نشاني و خدمات ايمني شهرهاي لاهيجان، رشت، لنگرود و رودسر حضور داشتند، در سالن ورزشي شهيد عليدوست لاهيجان برگزار گرديد.

در اين مسابقات و در رقابتي سالم و صميمي تيم هاي سازمان آتش نشاني رشت و لاهيجان به ترتيب به مقام هاي اول و دوم دست يافتند و پس از آن شهرداري رودسر و لنگرود به مقام سوم و چهارم رسيدند.

گفتني است اين مسابقات دوستانه جهت بالابردن روحيه آتش نشانان در آستانه روز آتش نشاني و ايمني و گرامي داشت خدمات صادقانه فعالين اين عرصه به ميزباني سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري لاهيجان برگزار شد.

شايان ذكر است كه نديمي نماينده شهرهاي لاهيجان و سياهكل در مجلس شوراي اسلامي، كحالي شهردار لاهيجان، اعضاي شوراي اسلامي شهر لاهيجان، مقصودي مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني رشت و جمعي از آتش نشان و مسوولين آتش نشاني شهرهاي ياد شده از ميهمانان ويژه اين مراسم بودند.


ارسال در تاريخ 3 / 7 / 1393برچسب:والیبال,جهارجانبه,آتش نشانی ,لاهیجان, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان

با کمال تاسف خبردار شدیم باتوجه به شدت جراحات وارده به آقای بیژن خانی پور ،این پرسنل زحمتکش شهرداری لاهیجان به رحمت خدا رفت

آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد.

با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.

ارسال در تاريخ 9 / 7 / 1393برچسب:تسلیت,پرسنل,آتش نشانی ,درگذشت,بیژن خانی پور, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان

آتش نشانان شهرداری لاهیجان، در آستانه فرا رسیدن ۷ مهر، روز ایمنی و آتش نشانی به قله درفك دیلمان صعود كردند.

sam_8053

در آستانه فرا رسيدن ۷ مهر  ، روز  ايمني  و آتش نشاني ، آتش نشانان  شهرداري لاهيجان  به قله درفك ديلمان صعود كردند.
به گزارش روابط عمومي  شهرداري لاهيجان، همزمان با صعود آتش نشانان شهرداري استان گيلان ، تعداد ۱۶ نفر از آتش نشانان، فرماندهان و مديريت آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري لاهيجان نيز همراه با گروه به منطقه اعزام و در اين كوه پيمايي كه از روستاي  شاه شهيدان ديلمان آغاز شد ، شركت كردند.اين كوه نوردي ۶ ساعت به طول انجاميد و سرانجام پس از طي مسافت طولاني ، موفق به صعود قله مرتفع درفك با ارتفاع ۲۷۵۰ متر شدند.
محمود حسني ديلمي، مدير آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري لاهيجان در اين خصوص گفت : راهنماي اين صعود دسته جمعي آتش  نشانان شهرداري لاهيجان به قله درفك ، آقاي بهمن نخجيري، از آتش نشانان باز نشسته شهرداري و از پيشكسوتان كوهنوردي شهرستان لاهيجان بود كه در سال گذشته  نيز راهنمايي صعود آتش نشانان شهرداري به  قله كاكوه لاهيجان را  عهده دار بوده است.
 
ارسال در تاريخ 5 / 7 / 1393برچسب:صعود,آتش نشانان,شهرداری,لاهیجان,قله,درفک,دیلمان, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان

فرا رسیدن هفتم مهرماه ، روز آتـش نشــانی و خدمـات ایمنـــی ،

بر آتش نشانان شجاع دل و فداکاران بی منت مبارک و گرامی باد.

ارسال در تاريخ 7 / 7 / 1393برچسب:آتش نشانی,خدمات,ایمنی,شهرداری,لاهیجان,125, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان
.: Weblog Themes By Blog Skin :.