ابزار رایگان وبلاگ

آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان
آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان
اطلاع رسانی هشدارهای ایمنی و عملیات های اطفاء حریق و امداد و نجات

اسلایدر

 به گزارش روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان یک واحد مغازه لوازم یدکی موتورسیکلت واقع در خیابان سردارجنگل امروز 31 مردادماه دچار حریق گشت، که با حضور بموقع نیروهای این سازمان شامل دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه مرکزی و ایستگاه شماره 3 حریق مهارگردید .

همچنین علت آتش سوزی در دست بررسی کارشناسان مربوطه می باشد.

به گزارش روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان دومین صعود مشترک آتش نشانان لاهیجان و رودسر بمنظور آمادگی هرچه بیشتر پرسنل به ارتفاعات بالای آبشار چوشل و قله ی کاکوه درتاریخ 29 مرداد ماه انجام گردید.

 

محمود دیلمی مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان شهرداری لاهیجان افزود کاکوه قله ای است با ارتفاع 1075 متر که از شمال به لاهیجان و لنگرود , از شرق به املش , از جنوب به دیلمان و از غرب به سیاهکل منتهی می گردد.

دیلمی در ادامه پیام ویژه ی این صعود را گرامیداشت شهدای عرصه ی آتش نشانی کشورمان شهیدان  امید عباسی و برکت جوذری نامیدکه ایثار را با شهادت معنا کردند .



بر اثر برخورد شدید یک دستگاه سمند با خودروی پراید و قفل شدن تمامی درب های خودرو،آتش نشانان برای نجات مصدوم خودروی سمند را برش دادند.

به گزارش سایت لاهیجان درتاریخ 29مرداد بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی پراید تصادف شدیدی در لیالستان روی داد.

به گزارش شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف، شدت این برخورد به حدی بود که ماموران آتش نشانی برای نجات جان راننده، مجبور شدند بخش اعظمی از سقف خودروی سمند را با دستگاه برش دهند.

مصدوم با کمک نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شد و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

گفتنی است که اتوبان لاهیجان به لنگرود در روستای لیالستان،دیزبن و دیوشل به طور میانگین هر روز شاهد یک تصادف می باشد.

 

 

ارسال در تاريخ 30 / 5 / 1394برچسب:تلاش,آتش نشانان,لاهیجان,برای,نجات,مصدوم,عکس, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان

صعود آتش نشانان شهرستانهای لاهیجان و رودسر به میزبانی رودسر به ارتفاعات اشکور (پلام به زیاز) درتاریخ 16مرداد انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی لاهیجان حرکت آتش نشانان از روستای سیاهکشان تا ارتفاعات اشکور و منطقه ی زیاز انجام گردید .

محمود دیلمی مدیرسازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی لاهیجان ، هدف ازاین مانور مشترک را افزایش و حفظ آمادگی نیروها در مقابله با حوادث غیر مترقبه و سوانح طبیعی اعلام نمود . همچنین یاد آتش نشان فداکار کشورمان شادروان برکت جوذری که اخیراً در حین انجام وظیفه با رشادت تمام جان خود را برای نجات  ساکنین هتل هرمز بندرعباس از دست داد نیز گرامی داشته شد.

در ادامه مدیر این سازمان از انجام صعود مشترک دیگری به میزبانی لاهیجان به ارتفاعات قله ی کاکوه در اوایل شهریور ماه 94 خبر داد.

عکسهای بیشتر را در ادامه ی مطلب ببینید

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 17 / 5 / 1394برچسب:صعود,آتش نشان,لاهیجان,رودسر,رحیم آباد,زیاز,لاهیجان, توسط روابط عمومی آتش نشانی لاهیجان